Friday 21 November 2014

PROMOSI OMEGA GUARD NOVEMBER BELI 6 PERCUMA 1

Salam semua...Apa khabar ..Lm x update blog saya nie.Almaklumlah sibuk ckt dgn kerja contest untuk takaful.Apapun itu bkn alas an kan..Ok lah hari nie saya nak anda tahu apa kelebihan Omega Guard.Saya adalah perunding takaful.Berbagai penyakit customer yg saya handle.Antaranya masuk hospital ,claim dan sebagainya.Tahukah anda mencegah penyakit  tue lbh baik dari merawat.Oleh kerana saya jg adalah pengedar sah Shaklee di serata dunia.No id saya 1104244.Saya nak anda jg menjaga kesihatan anda sekeluarga.Tahukah anda kos utk penyakit jantung lbh dr 40 Ribu keatas.oleh itu saya nak anda mengambil minyak ikan setiap hari untuk kita menjaga jantung kita.Tahukah anda minyak ikan omega guard membantu mengurangkan kolesterol dlm bdn kita.Mesti anda diluar sana tahu kan sekiranya customer yg dah sakit mn2 takaful mmg x blh ambil takaful.Oleh kerana saya nak anda tahu betapa pentingnya takaful nie utk kita semua.Oleh kerana customer yg dah sakit dah x blh ambik takafuk dgn saya ,saya akan syorkan beliau dgn produk Shaklee.Kenapa?kerana iannya SELAMAT,BERKESAN DAN SEMULAJADI.Oleh itu anda diluar sana jgn takut utk mencuba.Produk Shaklee bkn utk merawat tapi membantu kita utk lbh chat.Jom kawan2 kita lihat apa kelebihan OMEGA GUARD SHAKLEE nie.







Inilah Omega Guard
Ada tak sesiapa termasuk dlm salah  kumpulan atau ada salah satu mslh ni ?

1 jantung
2darah tinggi
3 kolesterol tinggi
4 diabetes
5 overweight
6 obes
7 migraine
8 gastrik
9 gout
10 buasir
11 mengandung
12 menyusu
13 kanak2
14 hyperactive
15 autism
16 asthma
17 pnemonia
18 batuk
19 allergy
20 resdung
21 eczema
22 kulit kering
23 psoriasis
24 sakit sendi
25 alzheimer
26 kanser payudara
27 kanser prostate
28 kanser usus
29 SLE
30 cystic Fibriosis
31 hepatitis c
32 kemurungan
33 stress
34 rheumatid arthritis
35 osteoarthritis
36 merokok
37 melecur
38 sindrom dry eyes
39 pelupa

if yes ...saya cadangkan supaya ambil OMEGA GUARD .Insyaallah blh membantu improve masalah tersebut.setiap satu diatas adalah kajian yg dh dibuat tentang peranan omega kpd kumpulan ini.supplement bukan ubat,tapi blh membantu dalam usaha mencegah ,merawat dan kurangkan kebergantungan pd ubatan.

Sekiranya anda ingin mendapatkan OMEGA GUARD SHAKLEE anda blhlah menghubungi saya aien hasan pengedar sah Shaklee anda di talian 0176896707 no id 1104244.penghantaran ke seluruh Malaysia.JOM laju2 pm saya..

No comments:

Post a Comment