Saturday 29 November 2014

Adakah anda ambil peduli tentang kesihatan diri anda dan keluarga anda?

Bismillah..sekiranya ia mmg anda seorang ibu,remaja,anak,tak kira lelaki atau wanita yg mementingkan kesihatan kita alhamdulilah..syabas saya ucapkan.Dalam keadaan cuaca yg agak kurang baik kita mmg terdedah dgn pelbagai kesakitan antaranya batuk selesema demam yg sebagainya,dan anda tanya pd dr anda sendiri apa yg aku beri ganjaran pd dr aku utk aku kerah pg bgn utk pergi kerja buat itu buat ini apa ganjaran yg kita beri pd dr kita.Klu anda yg mmg sayangkan dr anda sdh tentu anda mengambil ikhtibar utk buat dr anda sihat dan cergas setiap hari.sudahkan anda mengambil supplement utk tbh bdn anda?klu ia syabas sy ucapkan.klu blm jom whatssup dan call saya.
saya juga seorang ibu wanita anak dan juga hamba allah.saya bekerja sbg perunding kewangan takaful.pelbagai masalah kesihatan yg sy buat utk customer saya .dr segi claim dan bermacam2 lg.oleh kerana itulah sy memilih produk ini yg selamat berkesan dan semulajadi.mmg produk ini bkn utk menyembuh meawat atau mendiagnois tp ia membantu saya lbh hebat setiap hari.kerana saya kena sihat utk anak2 dan suami saya.klu sy x sihat semua kerja sy tergendala.
Adakah anda seperti salah satu dlm kumpulan ini.
berat badan berlebihan
astma
 Batuk
selesema dan sebagainya.
klu ia jom follow saya utk sy berikan keterangan ttg apa yg saya mkn.saya pun ingin berkongsi kebaikan pemakanan yg baik dan sihat untuk anda.izinkan sy membantu anda utk mendapatkan kesihatan berpanjangan.insyaallah..
sekiranya anda mmg seorang yg mementingkan kesihatan,x berkira dgn kewangan,ingin cantik,sihat,yg penting produk ini selamat berkesan dan semulajadi.serious buyer saja yg sy layan dan tiada byk alasan blh call sy aien hasan pengedar sah produk yg selamat berkesan dan semulajadi ditalian 0176896707.dan hari nie hari last promosi utk minyak ikan yg x terdapat dlm mn2 pasaran yg mmg tip top susah nak dpt hanya sekiranya anda beli dgn saya saja yg anda dapat.promosi berakhir sblm pkl 12 mlm.Anda x cuba anda rugi.

No comments:

Post a Comment