Friday 27 June 2014

Set Berpuasa

Asssalammualaikum semua..Ramadhan bakal menjelang ..Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak erk kawan2..Moga 2 amalan kita diterima allah hendaknya..insyaallah amin...

Bercerita dibulan puasa nie kita x nak lah rasa letih dan x bertenaga kan.Jom kita tgk mcm mn set berpuasa nie erk kawan2.Moga ianya dapat membantu anda diluar sana.






Aaaa kawan2 nielah set nya.Ia terdiri daripada ESP,Mealshakes dan performance Drink.Jom kawan2 kita tgk apa khasiatnya..Mana tahu ia dapat membantu kita ,anak2 kita suami,dan ibu bapa kita di bulan puasa nie.Saya ceritakan satu2 dulu erk.

Kebaikan ESP ialah:

-Membekalkan tenaga,menyuburkan kesihatan kulit,rambut,kuku dan otot.
-Penting untuk kanak2 ,ibu menyusukan anak dan mereka yang sedang pulih dari sakit,sesuai untuk mereka yang ingin kurus.
-Menjadikan kulit berseri dan anjal,memulihkan pigmentasi
-Perbaiki memperkuatkan memori,sebagai hormon semulajadi.


Kebaikan Mealshakes ialah:

-Merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah glydemic
-Mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tumbuhan.
-Sesuai sebagai makanan tambahan untuk kanak2.

Kebaikan Performance Drink ialah:

-Menyediakan tenaga karbohidrat bagi tubuh
-Mengekalkan imbangan cecair tubuh dan elektrolit bagi mengelakkan penyahidratan.

Mcm mn uollss best kan khasiatnya..Jom kawan2 kita beli set nie untuk keluarga kita dan untuk ibu bapa kita.Bila kita sihat  anak2 chat hidup kita lebih bermakna.Semua benda kita boleh lakukan.Di harap saya dapatlah membantu anda diluar sana.Bukan apa produk diluar sana blm tentu ada kelulusan dari KKM.Jangan risau produk Shaklee nie dlm Malaysia dah lebih 5 thn.Insyaallah ianya selamat,berkesan dan semulajadi.
Untuk keterangan lebih lanjut blhlah menghubungi saya aien hasan pengedar sah Shaklee Sg.Buloh dan diserata Malaysia..Cepat pm saya laju2..Memang Gojes...



No comments:

Post a Comment