Monday 30 June 2014

Collage Shaklee

Salam semua apa khabar..Selamat berpuasa semua..Hari nie dah masuk 2 hari kita berpuasa.Mcm mana kawan2 rasa badan lebih bertenaga.Harap semuanya sihat erk.Hari nie saya nak menceritakan tentang kebaikan collagen Shaklee nie.Saya dah cuba anda bila lagi..Best tau kawan2 mkn collagen nie.kult lebih mulus cantik dan berseri tau.Jom lah kawan2 kita cuba. Nie bkn dogeng tau.Tak kenal maka x cinta..Jom kwn2 kita tgk mcm mn upenya collagen Shaklee nie.






Nie lah dia Collagen Shaklee kwn2.Jom kwn2 kita lihat tentang khasiatnya..

Collagen Powder
-Anti Penuaan -Mengurangkan liang pori2 (Pori2 terbuka) kedutan dan garis2 halus.
- Melembapkan dan menjadikan kulit anjal,lembut dan tegang.
-Meningkatkan kelicinan kulit ,mengurangkan pigmentasi
- Menyuburkan rambut dan kuku yang sihat
-Membantu menegangkan dan menganjalkan payudara.

Aaa kawan2 best tak khasiat collagen Shaklee nie.Bagus tau utk kulit kita dan dalaman badan kita jg.
Maklumlah kawan2 kat luar tue ada bermacam- macam collagen.Tapi blm tentu lg ianya mendapat menepati citarasa kita.Betul tak kwn2.Bukan saya nak blaim atau claim produk lain tp kebanyakannya collagen diluar tidak menepati citarasa saya.Dengan collagen Shaklee nie ianya lebih selamat ,berkesan dan semulajadi.Jom kawan2 kita cuba produk collagen Shaklee nie.Tak rugi tau kawan2.Oklah kepada kwn2 diluar sana yg ingin mendapatkan kulit muka yg cantik dan tekstur bentuk badan yg menarik blh lah menghubungi saya  ditalian 0176896707 aien hasan pengedar sah Shaklee anda di kawasan Sg. Buloh dan diserata Malaysia..Cepat pm saya laju2..Terlajak Laris...


No comments:

Post a Comment