Tuesday 8 July 2014

Kebaikan Esp Shaklee

Salam semua kwn2 selamat pagi..Apa khabar kwn2.Harap semuanya sihat.Terima kasih singgah di blog saya.Tanpa anda siapalah saya..Selamat bersahur kwn2..dah masuk 11 hari kita berpuasa.Alhamdulilah..Harapnya semua puasa bertenagalah erk kwn2.
Hari nie saya nak sharing tentang kebaikan Esp nie kawan2.Jom kita tgk pic Esp Shaklee nie dan khasiatnya..






Kebaikan Energizing Soy Protein ada byk tau kawan2.Antaranya ialah..
-Membekalkan tenaga ,menyuburkan kesihatan kulit,rambut ,kuku dan otot
-Penting untik kanak2 ,ibu menyusukan anak dan mereka yg sedang pulih dari sakit,sesuai untuk mereka ygingin kurus.
-Menjadikan kulit berseri dan anjal,memulihkan pigmentasi
-Perbaiki memperkuatkan memori,sebagai hormone semulajadi.


AAAA..... kwn2 jomlah cuba Esp nie.Banyak tau manfaatnya..Rugi tau kalau x cuba.Ianya membuatkan badan kita lebih bertenaga dan sihat.Insyaallah produk Shaklee nie Selamat,Berkesan dan Semulajadi.Jadi jgnlah kawan2 rasa ragu2 erk.Kepada ibu2 yg ingin memeriahkan susu anda nak kurus blh lah ambik Esp nie.Yg  penting ianya selamat untuk anak2 kita.Insyaallah...

Kepada kawan2 yg berminat ingin mendapatkan Esp nie blhlah menghubungi saya ditalian 0176896707 aien hasan pengear sah Shaklee anda.No 1d 1104244.Cepat2 pm saya laju2...TERLAJAK LARIS..MEMANG SUPERB.....pENGHantaran Di Seluruh MALAYSIA...

 












 

No comments:

Post a Comment