Wednesday 23 April 2014

Jatuh Cinta Dengan Shaklee...

Salam semua...

Apa khabar...lm x update blog nie..nama saya siti nurul aien hasan .saya pengedar sah Shaklee.
Cod saya sg,buloh kl dan diseluruh Malaysia..

saya nak citer ckt erk uollss nape saya dah terjatuh cinta dengan Shaklee nie..mulanya sebelum nie saya hanya nak cari supplement menyusu untuk anak kedua saya.susu berkurang.kemudian my sister rekemankan produk Shaklee nie dia kata produk nie ok.saya pun search dlm internet mengenai produk nie.Alhamdulilah saya terjumpa lah first akak nie x ingat dah nama dia saya beli dgn dia.first saya beli esp ngan mealshakes untuk tambah berat badan saya juga untuk memulihkan batuk saya..masa tue pun saya x berapa chat batuk2 nak dekat 2 bulan jglah.

Bila saya mkn esp nie uollss mmg ada tindak balas.saya kerap batuk dlm seminggu lbh jg lah.alhamdulilah lepas seminggu berlalu saya dapat rasakan tindak balas yang positif.amat menakjubkan kuasa allah n kuasa Shaklee batuk saya hilang.susu saya yg berkurang jadi sangat meriah..memang best sangatlah..berat badan saya bertambah 2 kg dari 38 ke40 kg.saya excited sangat walaupun naik 2 kilo.hehehe...

Selepas tue saya mula kenal dgn my mami june saya pun dlm internet.second order saya terus beli esp lagi,vitalea,b complex n alfalfa.maklumlah nak beli set menyusu lengkap masa tue budget kurang lagi.so sy ambiklah set budget..nak dijadikan cerita saya mkn kesemua tue alhamdulilah badan saya bertenaga..kulit muka saya cerah... susu saya meriah..n yg best tue  suami pun bertambah sayang...uollss kalau nak suami sayang cepat2lah makan Shaklee nie x rugi tau..lagipun uollss harga pun x mahal tau..

So bila saya dah rasa keberkesanan produk nie saya terus  d side nak jadi ahli..saya d side jadi ahli jan 2014.sbb saya mkn Shaklee penghujung bulan 10 rasanya 2013.So kalau uolss nak tahu Shaklee nie selamat,berkesan semulajadi.rugi tau uollss x cuba.apa kata orang tak kenal maka x cinta..

Kalau uolss nak tahu produk nie bukan saja set bersalin berpantang menyusu aje tau..untuk kulit cantik..awet muda..nak kurus pun ada..kalau uollss nak tahu lebih details mengenai produk nie kwn2 blh tanya sy erk ditalian 0176896707.

Oklah kawan2 nnt saya bebel lg dlm entry seterusnya erk..saya nak citer tentang produk2 Shaklee nie dlm entry seterunsya..tunggu erk coretan saya uollss..harap uollss terhibur erk dengan bebelan saya nie.

Ok kawan2 salam...take care..jaga kesihatan k..

1 comment:

  1. alhamdulillah..semoga aien mendapat berat badan impian Aien ye :-)

    ReplyDelete