Monday 1 September 2014

Promosi Collagen Shaklee Sept 2014 Beli 6 Percuma 1..


Salam kawan2..apa khabar..lm x update blog nie.bz ckt dgn takaful saya.almaklumlah kerja sbg agent takaful nie kena ada contest,cek premium customer,terutama bila nak call customer yg outstanding tue lah paling saya segan.walaupun customer x bayar saya pula segan..tp itu bkn alas an kan utk dah lm x update blog nie.Terima kasih uolss kerana sudi masuk dlm entry saya.Saya bermula Shaklee pada tahun 2013.pertengahan bulan.Nie nak cerita ckt nie.Saya mula2 ambil Shaklee nie disebabkan saya ada masalah susu berkurang sewaktu melahirkan anak kedua. dan kerap kali rasa bdn letih x bertenaga dan kdg2 bila penat wat kerja rs nak pitam.Tapi saya usaha utk lbh sihat.Iyalah kita kena ada usaha untuk menjadikan bdn kita sihat.yg lain kita tawakkal kpd allah.Pada mulanya kakak saya yg kenalkan Shaklee nie pd saya..Saya search dalam internet mengenai Shaklee dan saya cuba mkn.mula tue saya kurang yakin .bkn sbb apa.sbb jenis saya x pernah mkn supplement nie terutama pil.mmg saya x suka.tp saya nak sihat banyak susu bdn saya cuba 1 set untuk penyusuan.Alhamdulilah susu badan saya bertambah dan yg best tue masalah letih2 pitam dah x ada.Saya rasa bertenaga alhamdulilah beransur pulih.Kiranya dah masuk setahun lebih saya mkn produk menyusu nie.memang saya dah jatuh cinta dgn Shaklee.saya suka sangat..terima kasih allah ,terima kasih Shaklee.Bila bdn kita sihat semua kerja kita blh lakukan.Walaupun kdg2 saya termiss jg mkn Shaklee nie tp bdn saya tetap bertenaga.Kawan2 klu kita nak sihat kita kenalah berkorban ckt utk keluarkan duit untuk sihat.Bagi saya duit kita blh cari tapi kesihatan kita klu terganggu semua perkara yg kita suka nak buat tergendala.Fikir2 lah kwn2.Terutama klu yg dah berkahwin lg2 suami kita lg x ske klu kita mengadu pd dia sakit2 bdn.org lelaki nie x ske.jadi kpd isteri di luar sana,ibu2 wanita bertindaklah dr sekarang untuk menjadikan anda perempuan hebat dimata suami anda.Bercerita mengenai promosi collagen Shaklee nie jom kita lihat bagaimana erk agaknya upenya collagen Shaklee nie erk kawan2.






Inilah collagen Shaklee dan khasiatnya.Jom kawan2 kita try collagen nie.Tak cuba x tahu.Dah cuba br tahu..Kepada anda yg ingin kelihatan muda dan menawan jom cuba collagen Shaklee nie.Anda xkan menyesal.Kepada kawan2 yg ingin mendapatkan collagen Shaklee nie blhlah menghubungi saya aien hasan pengedar sah Shaklee anda ditalian 0176896707.Penghantaran keseluruh Malaysia.TQ..Selamat mlm kawan2..Nnt saya bebel lg erk tentang entry seterusnya..Salam kawan2..

No comments:

Post a Comment